Το τραγούδι της ημέρας... λόγω της ημέρας: Αντώνης Ρέμος - Έλα να με τελειώσεις

Ο Γιώργος Θεοφάνους είναι συνθέτης και στιχουργός καταγόμενος από την Κύπρο. Έχει συνεργαστεί με πολλούς καλλιτέχνες όπως ο Αντώνης Ρέμος, ο Πασχάλης Τερζής, η Ευρυδίκη, η Μαρινέλλα, ο Χρήστος Δάντης, η Ελένη Δήμου, ο Βασίλης Καρράς, η Άντζελα Δημητρίου,η Μαντώ, η Νατάσσα Θεοδωρίδου, η Χάρις Αλεξίου, ο Γιάννης Πάριος ο Σάκης Ρουβάς, η Πέγκυ Ζήνα κ.ά., καθώς και με τους One, τους οποίος και είχε ιδρύσει. Έχει σπουδάσει στην Ελλάδα και τις ΗΠΑ, όπου διηύθυνε για κάποιο διάστημα ορχήστρα τζαζ. Το 1990 τιμήθηκε με το βραβείο καλύτερης ενορχήστρωσης στο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης για το τραγούδι Ψηλά τα χέρια.
Γεννήθηκε στη Λάρνακα στις 9 Ιανουαρίου 1968[2] και άρχισε να συνθέτει από την ηλικία των 5 ετών. Σπούδασε στο Εθνικό Ωδείο της Κύπρου κιθάρα, πιάνο και αρμονία. Έχει στο ενεργητικό του πολλούς χρυσούς και πλατινένιους δίσκους ("Καρδιά μου μην ανησυχείς" και "Μια αναπνοή" με τον Αντώνη Ρέμο, "Στα υπόγεια είναι η θέα" και "Ο δικός μου ο δρόμος" με τον Πασχάλη Τερζή, "Τόση αγάπη πώς να χαθεί" με τη Νατάσσα Θεοδωρίδου, "Νόημα" με την Πέγκυ Ζήνα, "Κάνε στην άκρη" με την Άντζελα Δημητρίου,"Έχω τόσα να σου πω" με τους One κ.ά).
Γιώργος Θεοφάνους
Το 2002 εκπροσώπησε την Κύπρο στη Eurovision με το τραγούδι "Gimme", που ερμήνευσαν οι One, το οποίο κατέλαβε την 6η θέση.
Ένα από τα δημοφιλέστερα τραγούδια του είναι το "Έλα να με τελειώσεις", το οποίο θα είναι για σήμερα το "τραγούδι της ημέρας", μια και αποτελεί μία από τις πρώτες πολύ μεγάλες επιτυχίες του. Επίσης, άλλα πολύ γνωστά τραγούδια του είναι τα εξής: "Κι έκρυψα το πρόσωπό μου", "Μια αναπνοή", "Εγώ είμαι εδώ" και "Ποια νομίζεις πως είσαι" με τον Αντώνη Ρέμο, "Παλιόκαιρος", "Ο δικός μου ο δρόμος" σε στίχους Εύης Δρούτσα", "Έχω μια αγάπη" και "Δε θέλω τέτοιους φίλους" με τον Πασχάλη Τερζή, "Το κύμα" με τη Χάρις Αλεξίου", "Δεν έχει σίδερα η καρδιά σου" με το Σάκη Ρουβά, "Φεγγάρι", "Έλα που φοβάμαι", "Kόκκινη Γραμμή" και το "Δίπλα σε σένα" με τη Νατάσσα Θεοδωρίδου, "Τίποτα δε γίνεται τυχαία" με τη Μαρινέλλα και πολλά ακόμα.

Αντώνης Ρέμος - Έλα να με τελειώσεις

άρθρο down time 
με πληροφορίες wikipedia.org
Share on Google Plus

Σχετικά με το Down Time

Το Down Time - Free on line magazine σε ένα blog που αγαπά τα όμορφα πράγματα! Σε αυτό το blog δεν θα βρείτε τίποτα αρνητικό! Αν θέλετε να προτείνετε κάτι για να μοιραστούμε με την παρέα του Down Time - Free On line Magazine, μην διστάσετε! Στείλτε τις προτάσεις σας. Και να θυμάστε να περνάτε καλά, ό,τι κι αν κάνετε!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...