Φτιάξε το δικό σου παιχνίδι με 30 + 1 παροιμίες!!!

Συνηθισμένο παιχνίδι στις παρέες, εκτός από τα ανέκδοτα, είναι πολύ συχνά και οι παροιμίες. Εσύ ξέρεις ποια είναι αυτή που ντύνει όλο τον κόσμo, αλλα αυτή είναι γυμνή;;; Σας προτείνουμε ιδέα για παιχνίδι λοιπόν.. μαζί με την παρέα σας, θυμηθείτε τα παλιά και διασκεδάστε όπως έκαναν οι παπούδες και οι γιαγιάδες μας!!! Μπορείτε αν θέλετε να κόψετε και χαρτονια-κάρτες και να γράψετε στην καθεμία μία παροιμία, μαζί με την απάντηση στο πίσω μέρος.

1. Ανάμεσα σε δυο βουνά περδικούλα κελαηδεί.(Το τελάρο).


2. Κοπελιές είναι κι οι δυο και γεννά η μια την άλλη.(Η μέρα και η νύχτα).


3. Βασιλιάς δεν είμαι κορώνα φορώ, ρολόι δεν έχω τις ώρες μετρώ. (Ο κόκορας).


4. Άγγελος καλός προφήτης με την κοκαλένια μύτη. (Ο κόκορας).


5. Γύρου, γύρου ανεγυρίζει στο γωνιό πάει και καθίζει.(Η σκούπα).


6. Ποιο πράμα βάζουμε καμιά βολά στο τραπέζι και λέμε «κόψε» αλλά δε τρώγεται και που κάνει τον άνθρωπο μια πλούσιο και μια φτωχό.(Η τράπουλα στο χαρτοπαίγνιο).


7. Κλουθά τ’ ανθρώπου όπου κι αν πάει κι όμως πράμα δεν τρώει.(Η σκιά μας.)


8. Ποιο είναι το άσπαρτο τ’ αφύτευτο του κόσμου το βοτάνι. (Το αλάτι).


9. Σε γλάστρα δεν φυτεύεται σε περιβόλι όχι ο βασιλιάς το γεύεται κι όλος ο κόσμος το χει.(Το αλάτι).


10. Κλειδώνω , μανταλώνω κι ο κλέφτης μπαίνει μέσα.(Ο ήλιος).


11. 360 γερανοί, 30 περιστέρια, σε 12 φωλιές γενούν κι 1 αυγό κλώσουνε.(Οι μέρες , οι μήνες , ο χρόνος).


12. Είμαστε δυο αδερφές κι από τον κύρη μας αγαπητές, η μια ποθαίνει κι η άλλη ζει, αν κι αυτή ποθάνει ο κόσμος θα χαθεί. (Η μέρα και η νύχτα).


13. Άμα τη δέσω προπατεί και σαν τη λύσω στέκει. (Η ανέμη με την κλωστή).


14. Μέσα στα σπίτια κάθομαι, τέσσερα πόδια έχω, όλους εγώ σας σε βαστώ κι ανάπαψη σας σε παρέχω.(Η καρέκλα).


15. Όλο τον κόσμο εγώ λαμπρίνω και μια στιγμή να κοιμηθώ μες στα σκοτάδια τον αφήνω.(Ο ήλιος).


16. Ίσο, ίσο σαν κερί κι η φωνή ντου δυνατή.(Το τουφέκι).


17. Ανεβαίνει στριφτουλίζει, κατεβαίνει στριφτουλίζει μουδέ τρώει, μουδέ πίνει κι όμως την κοιλιά γιομίζει. (Το αδράχτι στη ρόκα).


18. Όλη μέρα μπούκα, μπούκα κι όλη νύχτα χάσκα, χάσκα .(Το παπούτσι).


19. Είμαι το γρηγορότερο πράμα στον κόσμο.(Ο νους).


20. Ο μπάρμπας μου ο Μιχελής σαράντα δυο βρακιά φορεί και το πιο παλιό απόξω.(Το κρεμμύδι).


21. Από χώμα πλάστηκα σαν τον Αδάμ, στο καμίνι εψίθηκα σαν τση τρεις παίδες, με τα σπλάχνα μου πολλούς εδρόσισα , κι εδά στα θανατά μου κανείς δεν έθαψε τα κόκαλά μου.(Η στάμνα).


22. Μια βαρκούλα φορτωμένη στη σπηλιά πάει και μπαίνει.(Το κουτάλι με το φαγητό).


23. Από μπρος μου ντίλι, ντίλι κι από πίσω κρεμαντίλι, και βουτώ τη κι είν’ ογρή και τη σέρνω συρωτή.(Ο κουβάς στο πηγάδι με το σχοινί).


24. Του παππού μου κρέμεται και τση γιαγιάς μου χάσκει.(Ο κουβάς και το πηγάδι).


25. Χιλιοτρύπητο λαϊνη που σταλιά νερό δεν χύνει.(Το σφουγγάρι).


26. Χιλιόριζα χιλιότρουλα, χίλια να πεις δε βρίχνεις.(Βούρλα είδος φυτού).


27. Χίλιοι μίλοι καλογέροι σ’ ένα ράσο τυλιγμένοι.(Το ρόδι).


28. Από πίσω μου μακραίνει κι από μπρος μου, μου κονταίνει.(Ο δρόμος).


29. Τέσσερις στέκονται, δύο γρικούνε, ένας σκάφτει κι ένας θυμιατίζει. (Το γουρουνάκι).


30. Ούλο τον κόσμο ντύνω κι εγώ μαι όλο γδυμνή.(Η βελόνα).


31. Μικρή είναι η νοικοκυρά μα κάνει πίτα τόση. (Η μέλισσα).


άρθρο down time 
με πληροφορίες από kritikamonopatia.gr
Share on Google Plus

Σχετικά με το Down Time

Το Down Time - Free on line magazine σε ένα blog που αγαπά τα όμορφα πράγματα! Σε αυτό το blog δεν θα βρείτε τίποτα αρνητικό! Αν θέλετε να προτείνετε κάτι για να μοιραστούμε με την παρέα του Down Time - Free On line Magazine, μην διστάσετε! Στείλτε τις προτάσεις σας. Και να θυμάστε να περνάτε καλά, ό,τι κι αν κάνετε!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...