Ποια είναι τα πιο υγιεινά και θρεπτικά τυριά;

Παρά τις θερμίδες και τα λιπαρά του, δεν μπορούμε να βγάλουμε το τυρί από τη ζωή μας και δικαίως, καθώς είναι πεντανόστιμο και ταιριάζει σε κάθε πιάτο, από μια μακαρονάδα μέχρι μια σαλάτα, ή «στέκεται» ακόμη και μόνο του ως σνακ.
Σε μεγάλες ποσότητες το τυρί θεωρείται παχυντικό και όχι ιδιαίτερα υγιεινό, ωστόσο δεν υπάρχει λόγος να το στερείστε.
Ορισμένα είδη τυριού παρέχουν σημαντικά οφέλη, χάρη στα θρεπτικά συστατικά τους. Δείτε ποια είναι αυτά και πώς μπορείτε να τα αξιοποιήσετε στο μέγιστο βαθμό.
- Παρμεζάνα
shutterstock parmesan
Η επαρκής πρόσληψη ασβεστίου (1.000 mg ημερησίως) συμβάλλει στην αντιμετώπιση της κόπωσης, της λιγούρας και της κακής διάθεσης για τις γυναίκες που εκδηλώνουν το λεγόμενο προεμμηνορροϊκό σύνδρομο. Η παρμεζάνα είναι ένα από τα τυριά με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε ασβέστιο.
- Μοτσαρέλα
shutterstock mozzarella
Η μοτσαρέλα έχει λιγότερες θερμίδες από τα περισσότερα τυριά. Παρέχει σημαντική ποσότητα ασβεστίου και πρωτεϊνών, συμβάλλοντας στην αντιμετώπιση της πείνας ή της λιγούρας.
- Φέτα
shutterstock feta
Μελέτη που εκπονήθηκε εντός του 2015 υπέδειξε ότι η καθημερινή κατανάλωση φέτας (περίπου 50 γραμμάρια) συνδέεται με 20% μικρότερο κίνδυνο θανάτου λόγω καρδιοπάθειας και 41% μικρότερο κίνδυνο θανάτου από εγκεφαλικό.
- Ρικότα
shutterstock ricotta
Ο ορός του γάλακτος, μια πλήρης πρωτεΐνη, συνήθως απορρίπτεται κατά τη διαδικασία παραγωγής του τυριού. Στην περίπτωση της ρικότα όμως δεν ισχύει αυτό, οπότε αποτελεί εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών. Η ρικότα είναι επίσης πλούσια σε ένα αμινοξύ που ονομάζεται λευκίνη, το οποίο προωθεί τη μυϊκή ανάπτυξη.
- Γκρουγιέρ (γκρουέρα)
shutterstock gruyere
Πρόκειται για ένα είδος ελβετικού κίτρινου τυριού που παράγεται από αγελαδινό γάλα. Τα συστατικά του συμβάλλουν στη σταθεροποίηση της γλυκόζης στο αίμα, μειώνοντας τον κίνδυνο διαβήτη τύπου 2.
- Τσένταρ
shutterstock cheddar
Το τσένταρ συμβάλλει στην εξισορρόπηση του pH της στοματικής κοιλότητας, καθιστώντας το λιγότερο όξινο, κι έτσι προστατεύει από τη φθορά του σμάλτου των δοντιών.
πηγή: womenshealthmag.com via πηγή
Πατήστε like στη σελίδα του Down Time στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα και μη ξεχνάτε...
Share on Google Plus

About Down Time

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...