4 λάθη που πρέπει να αποφύγετε και αφορούν στην ενυδάτωση

07/09/2015
Το νερό είναι πολύτιμο και η ενυδάτωση του οργανισμού αναγκαία, κυρίως όταν κάνει ζέστη. Πίνοντας λοιπόν αρκετά υγρά φαίνεται απλό, σωστά; Σίγουρα αν πίνετε νερό βοηθάτε στην ενυδάτωση, όμως υπάρχουν μερικά λάθη που κάνετε χωρίς καν να το συνειδητοποιήσετε. Δείτε τα παρακάτω λάθη ώστε την επόμενη φορά να τα αποφύγετε.
Λάθος # 1Πίνετε νερό κατά τη διάρκεια της προπόνηση σαςαλλά όχι πριν. Μπορεί να πίνετε υγρά, ενώ είστε στο γυμναστήριο, όμως δεν θα ενυδατωθείτε σωστά, αν δεν έχετε πιεί και πιο πριν. Στόχος σας θα πρέπει να είναι να πίνετε νερό μισή ώρα πριν τη προπόνηση σας.
Λάθος # 2: Επιμένετε σε οκτώ ποτήρια την ημέρα. Το Ινστιτούτο Ιατρικής συνιστά στην πραγματικότητα 11,4 φλιτζάνια την ημέρα, αν και οι ανάγκες ενυδάτωσης διαφέρουν από άτομο σε άτομο. Το ακριβές ποσό του νερού που χρειάζεστε εξαρτάται από το μέγεθος και το βάρος σας. Και δεδομένου ότι μπορείτε επίσης, να ενυδατωθείτε και από τα τρόφιμα, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά (ένα μήλο, για παράδειγμα, μπορεί να προσφέρει ένα φλιτζάνι νερό), ίσως να μην χρειάζεται να καταναλώνετε τόσο πολύ νερό, αν το λαμβάνετε μέσω των τροφών.
Λάθος # 3: Αποφεύγετε ποτά όπως ο καφές και το τσάι. Επικρατεί μια πεποίθηση ότι ο καφές και το τσάι σας αφυδατώνουν, λόγω της καφεΐνης που περιέχουν. Όμως, αυτό είναι ένας μύθος, γιατί ενώ η καφεΐνη μπορεί να είναι ένα διουρητική, προκαλώντας απώλεια υγρών, παράλληλα σας ενυδατώνει.
Λάθος # 4: Πίνετε νερό μόνο όταν διψάτε. Ναι μπορεί όταν νιώθετε διψασμένοι να πίνετε αρκετά υγρά, αλλά αυτό δεν είναι σωστό. Γιατί σκοπός σας πρέπει να είναι, να καταναλώνετε νερό ή άλλα υγρά πριν διψάσετε, διότι διαφορετικά έχετε ήδη αφυδατωθεί. Άρα, πρέπει να έχετε συνέχεια ένα μπουκάλι νερό μαζί σας, ώστε να κρατάτε τον οργανισμό σας ενυδατωμένο.
Πατήστε like στη σελίδα του Down Time στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα και μη ξεχνάτε...
Share on Google Plus

About Down Time

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...