12 τρικ για να πίνετε περισσότερο νερό


Το νερό μας δίνει ζωή, μας γεμίζει ενέργεια, «καθαρίζει» τον οργανισμό μας από τοξίνες, ενυδατώνει το δέρμα κάνοντάς το ελαστικό και λαμπερό, ενώ είναι το Α και το Ω σε κάθε σωστή δίαιτα.
Σύμφωνα με τα όσα ξέρουμε, πρέπει να καταναλώνουμε τουλάχιστον 8-10 ποτήρια νερό καθημερινά για να επωφεληθούμε από τις ευεργετικές του ιδιότητες. Τι γίνεται, όμως, όταν απλά… οι γουλιές δεν κατεβαίνουν και τελικά το όλο εγχείρημα μοιάζει με το μαρτύριο της σταγόνας;
Γι’ αυτό το λόγο μαζέψαμε 12 εύκολες και γρήγορες ιδέες που θα δώσουν στο  «βαρετό» και «άγευστο», μα τόσο σημαντικό σύμμαχό σας στην υγιεινή διατροφή, αυτό ακριβώς που ζητούσες: υπέροχη γεύση, χωρίς περιττές θερμίδες, που θα σας κάνουν να… πιείτε κι ένα ποτηράκι παραπάνω.
1. Βάλτε μέσα στο μπουκάλι με το νερό σας ένα κλαράκι κανέλα και προσθέστε πάγο. Όχι μόνο θα του δώσει υπέροχη γεύση και άρωμα, αλλά παράλληλα θα μειώσει την συγκέντρωση ζάχαρης στο αίμα σας και τη χοληστερόλη.
2. Ρίξτε μερικές γουλιές χυμό φρούτων. Και θα του δώσει φρουτώδη γεύση και θα γλιτώσετε τις περιττές θερμίδες, σάκχαρα και συντηρητικά των προπαρασκευασμένων χυμών του εμπορίου.
3. Προσθέστε φύλλα μέντας, βασιλικού ή δυόσμου, για υπέροχη και εκρηκτικά δροσερή γεύση. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε μερικές σταγόνες φρεσκοστυμμένου λεμονιού ή lime. Είναι ό, τι πρέπει για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού!
4. Φτιάξτε χειροποίητα φρουτο-παγάκια και κρατείστε τα στο ψυγείο, έτοιμα για χρήση. Μπορείτε επίσης να παγώσετε καφέ, μανταρίνια, raspberries, ανανά, καρπούζι, πεπόνι και ό, τι άλλο βάλει ο νους σας. Υπάρχουν αμέτρητες ιδέες για να δοκιμάσετε
5. Μπορείτε επίσης να κόψετε φρέσκα φρούτα και να τα προσθέσετε σε μια κανάτα με νερό που θα αφήσετε στο ψυγείο για ένα βράδυ. Το πρωί το νερό σας θα έχει απορροφήσει τη γεύση και το άρωμά τους και θα είναι πεντανόστημο.
6. Φτιάξτε ένα πολτό από blueberries ή raspberries και βάλτε μια κουταλιά στο ποτήρι σας πριν το γεμίσετε με νερό, απλό ή ανθρακούχο. Ανακατέψτε καλά και προσθέστε παγάκια.
7. Κόψτε μερικές φέτες αγγουριού για μια διαφορετική νότα στο παγωμένο σας νερό.
8. Διαλέξτε ένα σακουλάκι από το αγαπημένο σας τσάι (πράσινο, λευκό, μαύρο ή φουτώδες) και φτιάξτε το δικό σας παγωμένο ice tea. Όταν το σερβίρετε, μπορείτε να βάλετε και μερικές σταγόνες λεμονιού.
9. Και ενυδάτωση και βιταμίνες; Κι όμως, μπορείτε να βράσετε λαχανικά (όπως καρότα, σέλινο κλπ) και μην τα σουρώσετε. Τοποθετήστε την κατσαρόλα στο ψυγείο και αφήστε την όλη τη νύχτα εκεί. Το επόμενο πρωί σουρώστε το νερό, ώστε να μην μείνουν πολλά υπολείμματα λαχανικών, κι έχετε έτοιμο ένα νερό γεμάτο από τις βιταμίνες των αγαπημένων σας λαχανικών. 
10. Αν θέλετε να κάνετε το νερό σας λίγο πιο γλυκό αποφεύγοντας τη ζάχαρη, μπορείτε να προσθέσετε μια κουταλιά Stevia.
11. Θέλετε να πειραματιστείτε με λουλουδένια αρώματα; Κόψτε μερικά πέταλα από φρεσκοκομμένα τριαντάφυλλα, πλύντε τα καλά κάτω από τρεχούμενο νερό και αφήστε τα να μουλιάσουν στο νερό πριν το πιείτε
12. Μήπως λαχταράτε το αγαπημένο σας αναψυκτικό; Μπορείτε να προσθέσετε μερικές γουλιές στο νερό σας για να του δώσετε γεύση.
Share on Google Plus

About Down Time

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...