"Ψυχολογικά αστεία" για πολλά γέλια!!!

  1. Μετά το σεξ, ένας συμπεριφοριστής γυρνάει στον άλλον και λέει: «Για σένα ήταν καταπληκτικά, αλλά για μένα πώς ήταν;»
  2. Πόσοι ψυχολόγοι χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα …   Ένας. Αλλά η λάμπα πρέπει να θέλει να αλλάξει.
  3. Στον ψυχίατρο:
    – Γιατρέ, όλοι με αγνοούν
    – Να περάσει ο επόμενος ασθενής
  4. - Γιατρέ κανείς δε με παίρνει στα σοβαρά.
    – Θα αστειεύεστε βέβαια…
  5. - Γιατρέ, όλοι νομίζουν ότι είμαι ψεύτης
    – Δεν το πιστεύω.
  6. - Έχετε δυσκολία να πάρετε αποφάσεις;
    – Και ναι και όχι, γιατρέ μου.
  7. - Γιατρέ μου, χάνω πολύ εύκολα τη υπομονή μου
    – Μιλήστε μου για το πρόβλημα σας.
    – Μόλις σου το’ πα ρε ηλίθιε !
  8. Ψυχίατρος προς ασθενή: Μην ανησυχείς, δεν έχεις παραισθήσεις, απλά νομίζεις ότι έχεις παραισθήσεις.
  9. Ένας ψυχαναλυτής δείχνει σε έναν ασθενή μια μαύρη κηλίδα σε ένα λευκό χαρτί και τον ρωτάει τι βλέπει. Ο ασθενής λέει «Έναν άνδρα και μια γυναίκα να κάνουν σεξ». Ο ψυχαναλυτής του δείχνει μια δεύτερη κηλίδα και τον ρωτά του βλέπει. «Έναν άνδρα και μια γυναίκα να κάνουν σεξ», απαντά πάλι ο ασθενής. Ο ψυχαναλυτής δηλώνει «Είστε σεξομανής». Κι ο ασθενής έξαλλος: «Τι εννοείτε είμαι σεξομανής; Εσείς έχετε το σημειωματάριό σας γεμάτο εικόνες πορνό!»
  10. Το να είσαι διπολικός είναι απαίσιο. Το λατρεύω!
  11. Ο Pavlov μπαίνει σε ένα μπαρ. Το τηλέφωνο χτυπά.
    «Φτου! Ξέχασα να ταΐσω το σκύλο!»
πηγή
Πατήστε like στη σελίδα του Down Time στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα και μη ξεχνάτε..
Share on Google Plus

Σχετικά με το Down Time

Το Down Time - Free on line magazine σε ένα blog που αγαπά τα όμορφα πράγματα! Σε αυτό το blog δεν θα βρείτε τίποτα αρνητικό! Αν θέλετε να προτείνετε κάτι για να μοιραστούμε με την παρέα του Down Time - Free On line Magazine, μην διστάσετε! Στείλτε τις προτάσεις σας. Και να θυμάστε να περνάτε καλά, ό,τι κι αν κάνετε!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...