Οι πιο αστείες παιδικές ατάκες!!!


Μπεμπεκίστικες λέξεις, απορίες βγαλμένες από τη ζωή, μεγαλίστικες κουβέντες, σοφά λόγια. Όταν βγαίνουν από το στόμα μικρών παιδιών, πάντα μας διασκεδάζουν. Συγκεντρώσαμε μερικές από τις καλύτερες παιδικές ατάκες.
Κρήτη, Μωριάς και Ρούλεμη… (αντί για Ρούμελη σε ποίημα στο νηπιαγωγείο)

Νάσος, 4 ετών

‎Μπαμπά, το κουρασάν δεν πιρουνάει (προσπαθώντας να φάει το κρουασάν με το πιρούνι)

Αλεξάνδρα, 3 χρονών

-Μαμά, ζωγράφισα ένα χαλί.

-Αααα. Για να δω.
-Έλα να σου δείξω. Του σαλονιού.
Μαρία, 5 ετών

Ωχ! Ο μπαμπάς (ξεφυλλίζοντας το National Geographic και βλέποντας ένα γορίλα)

Νικόλας, 5 ετών

Μπαμπά, το πιπί σου χάλασε (κοριτσάκι βλέπει τον μπαμπά γυμνό στο μπάνιο)

Ελένη, 2,5 ετών

Μαμά, πάλι στη μισημερίδα πας; (η μαμά δουλεύει σε εφημερίδα)

Θανάσης, 5 ετών

-Σε ποια θάλασσα θέλεις να πάμε;

-Στην μπλε!
Αλεξάνδρα, 3 χρονών

- Μομίζω…

- Νομίζεις;
- Μομίζω.
Μάρκος, 3 ετών

Καταλαβαίνεις ότι δύο άνθρωποι είναι παντρεμένοι όταν φωνάζουν στο ίδιο παιδί. 

Ιάσων, 8 ετών

-Μαρία φάε το φαΐ σου 

-Όχι
-Δεν θα μεγαλώσεις αν δεν φας
-Οι πριγκίπισσες είναι μικρές
Μαρία, 3,5 ετών

Εσύ γιατί είσαι καφέ; (σε Πακιστανό)

Έλενα, 3,5 ετών

Θέλω μια τούρτα σκουλόπετρα (έχοντας καταβροχθίσει τούρτα "πασχαλίτσα" από γνωστό μαγαζί)

της ιδίας

-Είμαι ο Οδυσσέας

-Γιατί, παιδί μου; 
-Ψάχνω το σπίτι μου (με βλέμμα στο άπειρο)
της ιδίας

Φεύγω τώρα γιατί είναι δειλινό (κάγκελο ο μπαμπάς)

της ιδίας

-Μάζεψε τα παιχνίδια σου

-Δεν μπορώ τώρα, είμαι πολύ απασχολημένη (έβλεπε καρτούν)
της ιδίας

Δεν θέλω να πιω το γάλα μου γιατί είμαι φούσκα. Θέλω παγωτό.

της ιδίας

Μπαμπά, θα πεις στη μαμά ότι είμαι μεγάλη. Μαμά, θα πεις στο μπαμπά ότι είμαι μικρή. (σκηνοθέτης στα σπάργανα ή αλλιώς, βάζοντας τους γονείς να σφαχτούν για χάρη μου)

της ιδίας

Είσαι άγνωστος; Δεν μπορώ να σου μιλήσω. Πώς σε λένε; (όταν οι διδαχές πιάνουν...)

της ιδίας

Επίσκεψη στον Εθνικό Κήπο. Κόβει ένα φυλλαράκι να ταΐσει τον τράγο. Είναι μία πρωτόγνωρη εμπειρία για τον μικρό Αντρέα. Και αφού του το δίνει, παίρνει ύφος αυστηρό, σηκώνει το δάχτυλο και λέει (στον τράγο): "Θα το φας με κλειστό στόμα".

Ανδρέας, 2,5 ετών

Είδα μια αχνάρα (εννοώντας αράχνη, βέβαια)

Κωστής, 4 ετών

Η Ζωή ρωτά την κλασική δύσκολη ερώτηση: "Πώς γίνονται τα παιδιά, μαμά;". Η μαμά έχει διαβάσει ένα βιβλίο για "τις απαντήσεις σε όλες τις δύσκολες ερωτήσεις των παιδιών". Απαντά λοιπόν ό,τι λέει το βιβλίο χωρίς φόβο και περιστολές. Το παιδί την ρωτάει: "Μαμά, αυτό το κάνετε κι εσύ με τον μπαμπά;". Η μαμά ακολουθεί τις συμβουλές του βιβλίου και απαντά "ναι". Και τότε το πιτσιρίκι λέει: "Ωραία. Την επόμενη φορά που θα το κάνετε, να έρθω να δω γιατί δεν κατάλαβα τίποτα;"

Ζωή, 5 ετών

- Δημητράκη θα σε πάω στη γιαγιά σήμερα. Αλλά να μην αφήνεις την ξαδέρφη σου να σου κάνει νούμερα.

(Πάει ο Δημητράκης στη γιαγιά και τον παίρνει η μαμά τηλέφωνο να ρωτήσει αν πάνε όλα καλά)
- Ναι, μαμά. Όλα εντάξει. Αλλά η Ευγενία πάλι μου έκανε αριθμούς (εννοώντας «νούμερα»)
Δημήτρης, 5 ετών

-Πότε δίνουμε φιλάκι;

-Όταν μας παίρνουν δώρα.
Ελένη, 7 ετών

7χρονο αγόρι που δεν κάνει να φάει παγωτό, φωνάζει θυμωμένο στη μητέρα του: 

Μαμά… έξι χρονών με έχεις κάνει! Έξι χρονών! (=έξω φρενών)

-Μαμά, ο μπαμπάς φίλησε τη μαμά του Γιάννη

-Πού την φίλησε παιδί μου;
-Στο στόμα
Κατερίνα, 3 ετών
(Βέβαια, εκείνη τη στιγμή οι γονείς δεν γέλασαν και πολύ)

Α παίτσουμε; (Άντε να του αρνηθείς μετά)

Χρήστος, 4,5 ετών

Σε γιορτή στο σχολείο, τα λόγια ήταν: Μάνα μην κλάψεις και να με θυμάσαι! 

Το παιδάκι είπε: Μάνα, μην κλάσεις και να με θυμάσαι!
Γλυκερία, 6 ετών

«Ελπίζω να μη σημαίνει κάτι για τις μαγειρικές μου ικανότητες, ότι ο Ανδρέας (2,5 ετών) λέει την τραπεζαρία... τεζαπαρία», μας λέει η Κατερίνα.
Σε τάξη νηπιαγωγείου:

Δασκάλα: Ο Κ. Κανάρης ήταν γνωστός και ως "μπουρλοτιέρης" 
Παιδί: Κι εμένα ο μπαμπάς μου είναι μπουρλιοτιέρης και μπιριμπιέρης

Ματατίατρος (=οφθαλμίατρος)

Γιαννάκος, 4 ετών

-Ποιον θα παντρευτείς όταν μεγαλώσεις;

-Τον πιο πλούσιο του κόσμου
Νεφέλη, 8 ετών
Σίγουρα θα έχετε να μας πείτε και τις δικές σας εμπειρίες. Τις περιμένουμε... 
Share on Google Plus

Σχετικά με το Down Time

Το Down Time - Free on line magazine σε ένα blog που αγαπά τα όμορφα πράγματα! Σε αυτό το blog δεν θα βρείτε τίποτα αρνητικό! Αν θέλετε να προτείνετε κάτι για να μοιραστούμε με την παρέα του Down Time - Free On line Magazine, μην διστάσετε! Στείλτε τις προτάσεις σας. Και να θυμάστε να περνάτε καλά, ό,τι κι αν κάνετε!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...