7 συμβουλές για πρωινό ξύπνημα χωρίς γκρίνια


Το απότομο πρωινό ξύπνημα είναι ένα θέμα που απασχολεί εκατομμύρια ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο. Όλοι μας έχουμε ευχηθεί κάποια στιγμή στη ζωή μας να μπορούσαμε να… σπάσουμε το ξυπνητήρι και να συνεχίσουμε να κοιμόμαστε.

Ενώ λοιπόν δεν είναι όλοι πρωινοί τύποι, υπάρχουν ορισμένες δοκιμασμένες και σίγουρες τεχνικές για να διευκολύνετε τον εαυτό σας να ξυπνήσει το πρωί, καθώς και για να δώσετε στο σώμα σας μεγαλύτερη τόνωση και ενέργεια τις δύσκολες πρώτες ώρες της ημέρας.Δοκιμάστε να εφαρμόσετε τις παρακάτω συμβουλές και θα παρατηρήσετε μια μεγάλη αλλαγή στην πρωινή σας διάθεση.
Διατηρήστε μια σταθερή ώρα ξυπνήματος
Οι έξτρα ώρες ύπνου που προσφέρει το Σαββατοκύριακο μπορεί να μοιάζουν με… μάννα εξ ουρανού στο εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα, ωστόσο μπορούν να αποδειχθούν ιδιαίτερα βλαβερές στο καθημερινό σας ξύπνημα. Επιλέξτε μια συγκεκριμένη ώρα μέσα στη μέρα και προσπαθήστε να την καθιερώσετε ως την καθημερινή ώρα που θα ξυπνάτε. Μπορεί στην αρχή να σας φανεί δύσκολο, ωστόσο μακροπρόθεσμα θα αποκομίσετε σημαντικά οφέλη στην σωματική και πνευματική σας υγεία.
Ξεχάστε το κουμπί της αναβολής
Το έχουμε κάνει όλοι τουλάχιστον μια φορά στη ζωή μας. Πατώντας το κουμπί της αναβολής, μπορεί να νιώθετε πως κερδίζετε χρόνο και, κυρίως, πως διευκολύνετε το σώμα σας να ξυπνήσει, ωστόσο αυτά τα πέντε, δέκα ή είκοσι λεπτά επιπλέον στριφογυρίσματος στο κρεβάτι στην πραγματικότητα δεν σας προσφέρουν απολύτως τίποτα, πέρα από άγχος και αγανάκτηση. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να ρυθμίσετε το ξυπνητήρι σας για την ώρα που πραγματικά πρέπει να ξυπνήσετε και να σηκώνεστε κατευθείαν.
Πιείτε ένα ποτήρι νερό
Το σώμα σας χάνει νερό τις ώρες που κοιμάστε, με αποτέλεσμα όταν σηκώνεστε να νιώθετε κουρασμένοι και να μην έχετε όρεξη. Δοκιμάστε να πίνετε ένα ποτήρι νερό κατευθείαν μετά από το ξύπνημά σας και θα δείτε πως αμέσως θα νιώσετε πιο τονωμένοι και θα αποκτήσετε πολύ περισσότερη ενέργεια. Η κατανάλωση νερού το πρωί ενισχύει σημαντικά και τον μεταβολισμό σας. Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια.
Αφήστε τον ήλιο να σας ξυπνήσει
Ο ύπνος σε ένα δωμάτιο που θυμίζει… σπηλιά μπορεί να είναι γλυκός, ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο και για το ξύπνημα. Πριν πέσετε για ύπνο, φροντίστε να ανοίξετε λίγο το παντζούρι, προκειμένου να μπορεί να μπει το φως του ήλιου. Όταν ο ήλιος αρχίσει να ανεβαίνει, οι ακτίνες του θα εισέλθουν στο δωμάτιό σας και θα σας ξυπνήσουν με έναν φυσικό και ήρεμο τρόπο. Σίγουρα πιο ευχάριστο από το να ξυπνήσετε υπό τον ήχο ενός ξυπνητηριού που ουρλιάζει.
Ξυπνήστε με την αγαπημένη σας μουσική
Ακούγοντας τον ενοχλητικό θόρυβο του ξυπνητηριού σας το πρωί είναι από μόνο του ικανό να σας τρελάνει. Δοκιμάστε να ξυπνήσετε υπό τους ήχους των αγαπημένων σας τραγουδιών. Θα διαπιστώσετε πως η… απελευθέρωση του παπλώματός σας θα αποδειχθεί πολύ πιο εύκολη και θα νιώθετε πολύ πιο χαρούμενοι και ενεργητικοί στο ξεκίνημα της καινούργιας σας ημέρας.
Εντάξτε τη γυμναστική στο πρωινό σας πρόγραμμα
Ρυθμίστε νωρίτερα το ξυπνητήρι σας, ώστε να μπορέσετε να κάνετε γυμναστική πριν από τις πρωινές σας υποχρεώσεις. Η πρωινή γυμναστική έχει πολλαπλά οφέλη για τον οργανισμό σας, αφού έρευνες έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που γυμνάζονται λίγο μετά το ξύπνημά τους μπορούν να χάσουν κιλά με μεγαλύτερη ευκολία, αφού αυξάνεται σημαντικά ο μεταβολισμός τους.
Γεμίστε με πρωτεΐνη το πρωινό σας
Προτιμήστε ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνη. Εντάξτε το γιαούρτι, τα αυγά, το γάλα και τα δημητριακά στην πρωινή σας διατροφή. Τρώγοντας ένα πρωινό γεμάτο πρωτεΐνη σας βοηθάει να γεμίσετε το στομάχι σας και να αυξήσετε την ενέργειά σας για το υπόλοιπο της ημέρας.

Share on Google Plus

About Down Time

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...