Να σου πω μία ιστορία πριν... ξυπνήσει ο Ηλίας και φτάσει η Αγγέλα;

Καμία φορά νιώθω ότι τα ταξίδια σε βοηθούν να δεις... το μέλλον. Και επίσης, κάποιες άλλες φορές ελπίζω να έχω πολύ άδικο! :-/
Μη βιάζεστε, θα καταλάβετε τι εννοώ ... Δεν έχω επαφές πάντως ούτε με μελλοντολόγους και μέντιουμ, ούτε διαθέτω καμία ανώτερη έκτη αίσθηση!!!
Απλά τυχαίνει να παρατηρώ, να ακούω και καμία φορά να μοιράζομαι αυτά που ζω. Αυτό θα κάνω τώρα με σας.

Η ιστορία που θα σας πω είναι αληθινή... 

Δεν έχουν περάσει καλά - καλά δύο χρόνια από τότε που πήγα στην Βαρκελώνη.
Κάνοντας μία βόλτα στην πόλη και ψάχνοντας σε λάθος μονοπάτια για να βρω το σπίτι του Gaudi, του σημαντικού Καταλανού αρχιτέκτονα, άρχισα να παραμιλάω από την κούραση και την ταλαιπωρία. 
"Μα που πάμε; Που είναι; Μήπως είναι αυτό;" θυμάμαι να λέω , ενώ η παρέα μου αδυνατούσε να βοηθήσει μια και είχαμε μπερδευτεί και αυτή.

Κάποια στιγμή σταμάτησα να ελέγξω μία όμορφη βίλα που στεκόταν επιβλητική πάνω στο λόφο, σίγουρη πια ότι αυτό θα ήταν το σπίτι. Δε μπορούσε να είναι κάποιο άλλο, κοντεύαμε να φτάσουμε στην κορυφή. Εκείνη τη στιγμή μου μίλησε ένα πλανόδιος πωλητής που έφτιαχνε κοσμήματα.

"Where are you from?", ήταν η ερώτηση του, προφανώς γιατί η ομιλία μου του θύμισε κάτι. "From Greece" , είπα. 
Του επανέλαβα την ερώτηση και μου απάντησε ότι αυτός ήταν από την Σερβία και ότι είχε γνωρίσει Έλληνες... αν θυμάμαι καλά είχε έρθει και στην Ελλάδα. 

Για λίγο χάζεψα τα κοσμήματα του. Δεν έφευγα, σαν να ήθελα να συνεχίσω τη συζήτηση. "Είμαστε γείτονες και φιλικοί λαοί... " του είπα και εκείνος συμφώνησε. 

Η αλήθεια είναι ότι μου έκανε εντύπωση εκείνος ο μεσήλικας με τα γκρι μακριά μαλλιά που καθόταν σταυροπόδι και έφτιαχνε τα χειροτεχνήματά του, για αυτό συνέχισα να ρωτάω.

"Πως βρέθηκες εδώ στην Ισπανία; Δεν είχες δουλειά στην πατρίδα σου;" 

Μου απάντησε ότι είχε αλλά δεν γινόταν να συνεχίσει να την εξασκεί γιατί τα λεφτά που έπαιρνε δεν τον έφταναν πια για να ζήσει και προτίμησε να φύγει και να ψάξει αλλού την τύχη του. Ήταν καθηγητής Πανεπιστημίου!!!
Σοκαρίστηκα. 

Τον ρώτησα "πόσo ήταν ο μισθός του" και μου είπε "γύρω στα 300 ευρώ". 

...................................................................

Του έλειπε η πατρίδα του και ήλπιζε κάποια στιγμή να ξαναπάει, αλλά δεν ήταν σίγουρος αν θα τα καταφέρει!!! 
Πάντως, περνούσε όμορφα και εκεί... αν και η ζωή του είχε αλλάξει ριζικά...

Share on Google Plus

Σχετικά με το Down Time

Το Down Time - Free on line magazine σε ένα blog που αγαπά τα όμορφα πράγματα! Σε αυτό το blog δεν θα βρείτε τίποτα αρνητικό! Αν θέλετε να προτείνετε κάτι για να μοιραστούμε με την παρέα του Down Time - Free On line Magazine, μην διστάσετε! Στείλτε τις προτάσεις σας. Και να θυμάστε να περνάτε καλά, ό,τι κι αν κάνετε!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...