Θα μπορούν να ανταποκρίνονται μέχρι και στη γλώσσα του σώματος των επισκεπτών.
Μπορεί στην όψη να μοιάζει με τα καταλύματα που μέχρι στιγμής έχουμε συνηθίσει αλλά μια επίσκεψη σε αυτό σίγουρα πρόκειται να μας εκπλήξει...
Ο λόγος για το Henn-na Hotel στην Ιαπωνία, το οποίο θα εγκαινιαστεί στις 17 Ιουλίου 2015 και την εξυπηρέτηση των πελατών που θα διαμένουν σε αυτό θα αναλαμβάνει αντί για ανθρώπινο προσωπικό, ανθρωποειδή ρομπότ.
Ο λόγος για το Henn-na Hotel στην Ιαπωνία, το οποίο θα εγκαινιαστεί στις 17 Ιουλίου 2015 και την εξυπηρέτηση των πελατών που θα διαμένουν σε αυτό θα αναλαμβάνει αντί για ανθρώπινο προσωπικό, ανθρωποειδή ρομπότ.
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε το ξενοδοχείο των 72 δωματίων στην πόλη Ναγκασάκι, θα χρησιμοποιεί την υψηλή τεχνολογία, προκειμένου να εξυπηρετούνται οι επισκέπτες του, να καθαρίζονται τα δωμάτια, να βοηθούν στην μεταφορά των αποσκευών και να εκτελούν όλες τις εργασίες που απαιτούνται σε ένα μοντέρνο ξενοδοχείο. Όπως διευκρινίζεται μάλιστα ένα από τα εντυπωσιακά στοιχεία των ανθρωπόμορφων ρομπότ είναι ότι θα μπορούν να ανταποκρίνονται στη γλώσσα του σώματος των επισκεπτών του Henn-na Hotel.
Tα ρομπότ θα μπορούν να μιλήσουν Αγγλικά, Ιαπωνικά, Κινέζικα, Κορεάτικα και θα διατηρούν οπτική επαφή με τα μάτια με τον συνομιλητή τους. Άλλες ανθρώπινες κινήσεις που θα έχουν είναι το να ανοιγοκλείνουν τα βλέφαρα, να παράγουν ήχο που θυμίζει τον ήχο της αναπνοής και να αλλάζουν τον τόνο της φωνής τους. Ο συνολικός αριθμός των ρομποτικών υπαλλήλων του Henn-na Hotel θα είναι 10και φυσικά μαζί με αυτά θα υπάρχει και ομάδα υποστήριξής τους, αποτελούμενη αυτή τη φορά από ανθρώπους.
Πέραν της ρομποτικής εξυπηρέτησης βέβαια, το Henn-na Hotel, θα έχει υψηλή τεχνολογία και στο εσωτερικό των δωματίων, με αναγνώριση προσώπου για το ξεκλείδωμα του δωματίου, παροχή tablets στο δωμάτιο και αυτόματη ρύθμιση της θερμοκρασίας του δωματίου σε σχέση με το αν κρυώνει ή όχι ο ένοικος.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιό σας...