9 χρήσιμες συμβουλές για ένα λεπτό σώμα

05/05/2016 Βάλια Αλεξοπούλου
Μη βασανίζεστε με εξαντλητικές δίαιτες. Το μυστικό για ένα λεπτό, καλοσχηματισμένο σώμα είναι απλό. Με 7 βασικά βήματα που μπορείτε εύκολα κα εφαρμόσετε στην καθημερινότητά σας, μπορείτε να χάσετε το επιθυμητό βάρος, να το διατηρήσετε και πάνω απ΄ όλα να αισθάνεστε υγιείς και δυνατοί.
Τρώτε τακτικά και σωστά: Αυτό που συστήνουν οι περισσότεροι διατροφολόγοι είναι να έχουμε 5 μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα. Συγκεκριμένα, να τρώμε 3 γεύματα τη μέρα και τουλάχιστον 2 σνακ. Είναι πολύ βασικό να μην παραλείπουμε γεύματα ή σνακ για να μη νιώθουμε αδύναμοι να εκτελέσουμε τις δραστηριότητές μας.
Οργανώστε τη μέρα σας: Επιλέξτε ένα από τα παρακάτω πρωινά, μεσημεριανά και βραδινά καθώς και τρία σνακ καθημερινά. Προσπαθήστε να καταναλώνετε 2 λίτρα νερό (συνυπολογίστε τον καφέ, το τσάι και τα βότανα).
Τροφές που επιτρέπονται: Άπαχο κόκκινο κρέας, γαλοπούλα ή κοτόπουλο χωρίς πέτσα. Όλα τα είδη ψαριών και θαλασσινών. Τόφου. Cottage cheese, cheddar με χαμηλά λιπαρά, μοτσαρέλα, παρμεζάνα και ρικότα. Αβγά, 0% γιαούρτι, γάλα πράσινο και γάλα ελαφρύ σόγιας. Όλων των ειδών τα φασόλια. Όλα τα λαχανικά εκτός από παντζάρια, καρότα, καλαμπόκι, γλυκοπατάτες, γλυκιά κολοκύθα, ρέβες. Ξηροί καρποί ανάλατοι και σπόροι. Αβοκάντο. Μαργαρίνη. Μαγιονέζα χαμηλών λιπαρών και ελαφριές σάλτσες για σαλάτες. Μπαχαρικά. Γλυκά χωρίς ζάχαρη. Καφές, τσάι και βότανα.
Οι χρυσές συμβουλές για ένα λεπτό σώμα
Συμπληρώματα διατροφής για κάψιμο λίπους: Τα ωμέγα-3 λιπαρά βοηθάνε πολύ τον οργανισμό να κάψει λίπος. Ακόμα κι αν η διατροφή σας περιλαμβάνει πηγές λιπαρών ωμέγα-3 όπως καρύδια, σπόρους και λιπαρά ψάρια όπως σολομός, τόνος, κολιός, δεν κάνει κακό να συμπληρώνετε με επιπλέον λιπαρά ωμέγα-3, μέσω αντίστοιχων συμπληρωμάτων διατροφής.
Δώστε βάση στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα: Οι περισσότεροι από εμάς τρώμε παραπάνω από ό,τι χρειάζεται, αλλά και πάλι δεν παίρνουμε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Στο παρελθόν το πρόβλημα των ανθρώπων ήταν ο υποσιτισμός, αντίθετα σήμερα έχουμε την τάση να τρώμε πάρα πολύ, χωρίς όμως να παίρνουμε τις απαραίτητες βιταμίνες, τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία για να παραμείνουμε υγιείς και λεπτοί. Για να ισορροπήσουμε την κατάσταση πρέπει να τρώμε μικρότερες ποσότητες από οργανικά και βιολογικά τρόφιμα.
Καταναλώστε περισσότερες ίνες:  Ένας από τους πιο εύκολους τρόπους να αδυνατίσουμε είναι να αυξήσουμε την κατανάλωση φυτικών ινών. Η ημερήσια συνιστώμενη ποσότητα είναι 25 γραμμάρια και οι περισσότεροι από εμάς δεν καταναλώνουμε ούτε τα μισά από αυτά. Προσθέστε λοιπόν στο καθημερινό σας διατροφικό πρόβλημα φασόλια kidney και ρεβίθια, τα οποία βοηθάνε στη χώνεψη, δύο παράγοντες που επιταχύνουν ιδιαίτερα το αδυνάτισμα.
Ξεχάστε το ζύγισμα των τροφών: Η πιο άχαρη διαδικασία στις δίαιτες είναι να ζυγίζεις, να μετράς και να έχεις άγχος για τις ποσότητες. Πιθανώς για αυτό το λόγο συνήθως οι άνθρωποι εγκαταλείπουν τη δίαιτα που ακολουθούν και παίρνουν πίσω το βάρος που έχασαν. Είναι σημαντικό η διατροφή μας να είναι ισορροπημένη και πάνω απ’όλα να μην μας γίνεται αγγαρεία, γιατί τότε δεν θα έχουμε κίνητρο να τη διατηρήσουμε. Επομένως, πρέπει να τρώμε φυσιολογικά, ώστε να παίρνουμε τις απαραίτητες βιταμίνες. Βασικό συστατικό της επιτυχίας στην απώλεια βάρους είναι να τρώμε αργά και να κάνουμε τουλάχιστον 20λεπτά να τελειώσουμε το φαγητό μας.
Οι χρυσές συμβουλές για ένα λεπτό σώμαΣκεφτείτε τι θα φάτε πριν πάτε σε ένα εστιατόριο: Αν σκέφτεστε να βγείτε έξω για φαγητό, βεβαιωθείτε ότι υπάρχουν κατάλληλα γεύματα για εσάς που προσέχετε τη διατροφή σας. Προτιμήστε καθαρή πρωτεΐνη, όπως ψάρι, κοτόπουλο άπαχο με ψητά ή ωμά λαχανικά. Πείτε «όχι» στο ψωμί και ξεκινήστε με μια σούπα λαχανικών. Είναι αποδεδειγμένο ότι, αρχίζοντας έτσι, θα καταναλώσετε συνολικά μικρότερη ποσότητα.
Γυμναστείτε: Η άσκηση σε συνδυασμό με τη σωστή διατροφή είναι αυτή που μπορεί να σας εγγυηθεί την επιτυχία της απώλειας κιλών μακροπρόθεσμα. Εκτός ότι με την άσκηση ενεργοποιείται και ο μεταβολισμός σας, θα νιώθετε ευεξία, δύναμη και περισσότερη αντοχή. Διαλέξτε οποιαδήποτε μορφή άσκησης σας ταιριάζειμε βάση το γούστο σας, την ηλικία σας, το σώμα και την υγεία σας.

Η μορφή άσκησης που ενδείκντυται για όλους ανεξαρτήτως κατάστασης, είναι περπάτημα καθημερινά για 30 λεπτά. Είναι κάτι το οποίο μπορεί να κάνει ο καθένας μας και μάλιστα ανέξοδα.
Πατήστε like στη σελίδα του Down Time στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα
Share on Google Plus

About Down Time

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...