10+1 τροφές που μας ξυπνάνε περισσότερο από τον καφέ!

25/08/2015

Δυσκολεύεστε να ξυπνήσετε το πρωί; Νιώθετε τα βλέφαρά σας να βαραίνουν λίγο μετά το μεσημεριανό φαγητό; Δεν είστε οι μόνοι. Πριν καταφύγετε σε άλλο ένα ποτήρι παγωμένο καφέ, ρίξτε μια ματιά στη λίστα που ακολουθεί –οι επιστήμονες ορκίζονται ότι οι τροφές που ακολουθούν είναι πολύ αποτελεσματικότερες από τον καφέ στη δύσκολη αποστολή να σας ξυπνήσουν. 

Δημητριακά ολικής άλεσης: Το σιτάρι, η βρώμη, η όλυρα (γνωστή και ως αγριοσίταρο) ακόμα και το καστανό ρύζι είναι… βόμβες ενέργειας (όχι θερμίδων, ενέργειας με την καλή έννοια), χάρη στο συνδυασμό υδατανθράκων, φυτικών ινών, βιταμινών του συμπλέγματος Β και σιδήρου.

Εσπεριδοειδή: Πορτοκάλια, λεμόνια και λάιμ είναι άριστη πηγή βιταμίνης C, η οποία –εκτός του να θωρακίζει το ανοσοποιητικό μας σύστημα– κάνει θαύματα και για την ενέργειά μας. 

Γιαούρτι: Τα προβιοτικά που περιέχει είναι γνωστά για τη σημαντική συμβολή τους στη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Επίσης, δυναμώνουν το ανοσοποιητικό και αυξάνουν τα επίπεδα της ενέργειας. 

Λαχανίδα: «Συγγενής» του άγριου λάχανου, γνωστή και ως κέιλ, η λαχανίδα για την οποία πολύς λόγος γίνεται τα τελευταία χρόνια, είναι ένα κανονικότατο super food, πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα. 

Curry: Το πικάντικο μείγμα κουρκουμά, κανέλλας, κύμινου και άλλων μπαχαρικών ανεβάζει τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού χάρη στα αντιοξειδωτικά του, σταθεροποιεί τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος. 

Καρύδα: Τα έλαια της καρύδας αποτελούνται κυρίως από τριγλυκερίδια μέσης αλυσίδας, τα οποία είναι ένα είδος λίπους που μετατρέπεται σε ενέργεια γρήγορα και αποτελεσματικά. 

Φακές: Τόσο οι φακές όσο και άλλα όσπρια, όπως τα ρεβίθια ή οι γίγαντες, σταθεροποιούν τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα και προλαμβάνουν την μεσημεριανή υπνηλία. 

Αυγά: Είναι πλούσια σε σίδηρο, πρωτεΐνες και ένα είδος βιταμίνης Β, την χολίνη, η οποία είναι απαραίτητη για την σωστή λειτουργία του εγκεφάλου και την παραγωγή ενέργειας. 

Μαύρη σοκολάτα: Άριστη πηγή σιδήρου και μαγνησίου, εγγυάται αποτελέσματα πολύ καλύτερα από εκείνα του καφέ. Πρέπει, όμως, η περιεκτικότητά της σε κακάο να είναι τουλάχιστον 70%. 

Μπανάνες: Πλούσιες σε ποτάσιο και βιταμίνες Β, οι μπανάνες επιβραδύνουν την πέψη και σταθεροποιούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. 

Σολωμός: Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που περιέχει χρησιμεύουν στην παραγωγή ενέργειας, τη λειτουργία του εγκεφάλου, την κυκλοφορία του αίματος και την καλή λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος. 
Πατήστε like στη σελίδα του Down Time στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα και μη ξεχνάτε...
Share on Google Plus

About Down Time

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...