Στην κουζίνα: Πέννες αλά κρεμ με μανιτάρια


Επιστροφή στα αγαπημένα!!!! Στα top φαγητά των πιο πολλών φίλων και συγγενών μου και φαντάζομαι και των δικών σας είναι τα μακαρόνια!!! 



Προσωπικά θα μπορούσα να τρώω κάθε μέρα, αλλά μου έχουν πει ότι χρειάζεται κι άλλα θρεπτικά συστατικά για να λειτουργήσει το ... σύστημα!!! Οπότε, συμμορφώνομαι!!! 

Η συνταγή που ακολουθεί δεν είναι δικιά μου, αν και έχω και εγώ μία πολύ καλή να μοιραστώ μαζί σας. Επειδή κι αυτή όμως είναι εξίσου καλή, σήμερα θα την προτιμήσουμε. 

Μακαρονάδες μου... καλή μας όρεξη!

Χρειαζόμαστε: 

1 πακέτο μακαρονια πέννες 
400γρ. κρέμα γάλακτος (χαμηλά λιπαρά)
1 κύβο (λαχανικών) 
200 γρ. μανιτάρια 
1 κουταλιά της σούπας μουστάρδα 
αλάτι, πιπέρι 
κρεμμύδι και σκόρδο σκόνη 
λάδι

Πώς το κάνουμε:

Ετοιμαζουμε τα μακαρόνια σύμφωνα με τις οδηγίες. Απ' το βράσιμο κρατάμε η κουτάλα νερό και έπειτα σουρώνουμε. Σε ένα βαθύ τηγάνι ρίχνω λίγο λάδι, το κρεμμύδι και το σκόρδο, και έπειτα τα μανιτάρια ψιλοκομμένα (εγώ βάζω κονσέρβα). Αφήνω να τσιγαριστούν 5λεπτά και επειτα ρίχνω τη μουστάρδα, αλάτι, πιπέρι, τον κύβο λαχανικών και τέλος την κρέμα γάλακτος χαμηλών λιπαρών. Τα αφήνω 10 λεπτά μεχρι να δέσει η κρέμα και αν χρειαστει προσθέτω το νερο απ'τα μακαρόνια. 



Λίγα μυστικά ακόμα 
Ένα μυστικό για να τη λατρέψουν τα παιδιά σας και να μην τρώνε μόνο κόκκινες σάλτσες είναι να προσθέσετε λίγο σνίτσελ ή κοτομπουκιές ή φιλέτο κοτόπουλο. Σίγουρα θα τη λατρέψουν και οι άντρες που δεν τρώνε φαγητό χωρίς κρέας,όπως ο δικός μου! Δοκιμάστε και τώρα ακόμη! Περιμένω εντυπώσεις!

Share on Google Plus

Σχετικά με το Down Time

Το Down Time - Free on line magazine σε ένα blog που αγαπά τα όμορφα πράγματα! Σε αυτό το blog δεν θα βρείτε τίποτα αρνητικό! Αν θέλετε να προτείνετε κάτι για να μοιραστούμε με την παρέα του Down Time - Free On line Magazine, μην διστάσετε! Στείλτε τις προτάσεις σας. Και να θυμάστε να περνάτε καλά, ό,τι κι αν κάνετε!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...