4 «υγιεινές» συνήθειες που πραγματικά μας βλάπτουν

Με όλες τις πληροφορίες που φτάνουν στα αυτιά σας κάθε μέρα, είναι δύσκολο να γνωρίζετε τι ακριβώς είναι και τι δεν είναι υγιεινό.Διαβάζετε ένα άρθρο και ξαφνικά το επόμενο έρχεται σε αντίθεση, με αυτό που μόλις διαβάσατε.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βρίσκεστε σε μια σύγχυση και να νομίζετε ότι έχετε υιοθετήσει υγιεινές συνήθειες αλλά, στο τέλος να βλέπετε ό,τι όλα όσα κάνετε ήταν λάθος. Παρακάτω είναι 4 από τα πιο κοινές «υγιείς» συνήθειες, που σπέρνουν τον όλεθρο στο σώμα και στο μυαλό σας.

1. Η παράλειψη γευμάτων. Το να μη τρώτε δεν είναι μια υγιεινή συνήθεια. Ο μεταβολισμός λειτουργεί με τα θρεπτικά συστατικά και θα πρέπει να τροφοδοτείται σε τακτική βάση, ώστε να μπορεί να λειτουργεί.  Η παράλειψη γευμάτων μπορεί να στείλει το σώμα σε κατάσταση πείνας, με αποτέλεσμα, μετά από καιρό, ο μεταβολισμός σας να μπλοκάρει και να μην μπορείτε να χάσετε βάρος. Άρα, αντί να παρακάμπτεται τα γεύματα, δοκιμάστε να φάτε κάτι ελαφρύ, όπως μια σαλάτα, ένα φρούτο, ή γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.
2. Οι χυμοί. Η κατανάλωση φρούτων είναι μια πολύ καλή συνήθεια, όμως όταν τα πίνετε αντί να τρωτέ, τότε μπορεί να κάνετε επιλογές χυμών που να είναι φορτωμένοι με ζάχαρη. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, να πάρετε κιλά χωρίς να το καταλάβετε. Άρα, εάν θέλετε να πίνετε τα φρούτα, καταναλώστε φυσικούς χυμούς χωρίς ζάχαρη και να έχετε υπόψη ό,τι ένα ποτήρι ισοδυναμεί με δύο φρούτα.
3. Πρωτεΐνη σε σκόνη. Πολλές σκόνες πρωτεΐνης έχουν γενετικά τροποποιημένα συστατικά, τεχνητά σάκχαρα, και βαρέα μέταλλα. Επίσης, μπορούν να προκαλέσουν ορμονική ανισορροπία, φλεγμονή και άλλα αρνητικά για την υγεία σας. Άρα, το καλύτερο είναι να παίρνετε τη πρωτεΐνη από πραγματικό φαγητό και όχι από υποκατάστατα.
4. Προϊόντα χωρίς γλουτένη. Τρόφιμα χωρίς γλουτένη δεν σημαίνει υγεία. Τα περισσότερα από αυτά τα προϊόντα είναι φορτωμένα με θερμίδες και προσφέρουν μικρή θρεπτική αξία. Εάν, λοιπόν δεν έχετε κάποιο πρόβλημα υγείας, όπως κοιλιοκάκη, δεν χρειάζεται να καταναλώνετε τροφές χωρίς γλουτένη γιατί, δεν θα παίρνετε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.
Share on Google Plus

About Down Time

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...