Πως να προστατέψετε τη μνήμη σας

Μέσα από κάποιες καθημερινές σας συνήθειες.
Το έντονο άγχος που αντιμετωπίζουμε όλοι στην εποχή που ζούμε έχει επιπτώσεις στην υγεία μας. Ένα από τα μέρη που βλάπτει είναι η μνήμη. Συγκεκριμένα σύμφωνα με έρευνες πολλοί άνθρωποι από την ηλικία των 20 έχουν φθορά στον εγκέφαλό τους. Οι ειδικοί λένε ότι οι καθημερινές συνήθειες μπορούν να βοηθήσουν τη μνήμη να λειτουργήσει σωστά.

Διαβάστε αναλυτικά παρακάτω:

Μην αμελείτε τους υδατάνθρακες: Τα snacks όπως είναι το τοστ είναι μία τροφή πλούσια σε υδατάνθρακες, οι οποίοι είναι η βασική τροφή του εγκεφάλου σας. Το σώμα τους μετατρέπει σε γλυκόζη, που είναι το βασικό καύσιμο του εγκεφάλου.

Πείτε ναι στη γυμναστική: Κάνει καλό στην κυκλοφορία του αίματος με αποτέλεσμα να μεταφέρεται περισσότερο οξυγόνο και γλυκόζη στον εγκέφαλο. Επίσης είναι προτιμότερο να γυμνάζεστε πρωινές ώρες καθώς τότε ο εγκέφαλός σας είναι πιο δεκτικός.

Χρησιμοποιήστε το ίντερνετ αλλά με μέτρο: Σερφάρετε στο ίντερνετ σε ενδιαφέρον θέματα που σας ανοίγουν τους ορίζοντες. Κάνετε σωστή χρήση του διαδικτύου και όχι υπερβολές. Μην ξεχνάτε ότι οι πολλές ώρες σερφαρίσματος μπορούν να κάνουν κακό στη μνήμη σας και όχι καλό εν τέλει.

Να έχετε καλή, στοματική υγιεινή: Απίστευτο και όμως αληθινό, έρευνες υποστηρίζουν ότι η υγεία του στόματος συνδέεται άμεσα με αυτή του εγκεφάλου. Τα διάφορα βακτήρια που δημιουργούνται στο στόμα όταν δεν το φροντίζετε επηρεάζουν την κυκλοφορία του αίματος με αποτέλεσμα να μην αιματώνεται ο εγκέφαλός σας.

Share on Google Plus

About Down Time

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...