Μουσικό top 12: Ποιο hit ταιριάζει στο ζώδιο σου;;;

12 από τα πιο δημοφιλή τραγούδια που μεταδίδουν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί αυτή τη βδομάδα και ακούγονται στα αγαπημένα σου στέκια. Ποιο απ’ όλα τα τραγούδια ταιριάζει στο ζώδιό σου; 

ΜΟΥΣΙΚΗ - ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ - ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΖΩΔΙΟ ΣΟΥ

ΚΡΙΟΣ
Σε ποιον άλλον, περισσότερο από τον ΚΡΙΟ, θα ταίριαζαν οι στίχοι:
«Ήθελες τον έλεγχο
Και περιμέναμε.
Έστησα μια παράσταση
Τώρα το καταφέρνω
Λες πως είμαι παιδί
Και πως το Εγώ μου είναι μεγάλο
Σκασίλα μου»
Οι Maroon 5 με συμμετοχή της Christina Anguilera τραγουδούν το «Moves Like Jagger», αφιερωμένο εξαιρετικά στο πεισματάρικο παιδί του ζωδιακού.

ΤΑΥΡΟΣ
Για τον ΤΑΥΡΟ που επιμένει στις αγάπες του και το παλεύει, η Νατάσσα Θεοδωρίδου τραγουδά:
«Κάναμε λάθη, μα σε μια αγάπη κάθε λάθος είναι δρόμος
με έναν τρόπο δεν ξοδεύεται ο χρόνος
αν κάνεις βόλτα μέσα σε γλυκές στιγμές
Κάναμε λάθη, ε και τι έγινε, και ποιος δεν έχει κάνει
αφού έχω δέσει στο δικό σου το λιμάνι
δε με τρομάζει κάτι πια από όσα λες»
Του αφιερώνουμε λοιπόν το τραγούδι «Απέναντι».
ΔΙΔΥΜΟΙ
Για τον ΔΙΔΥΜΟ, που βλέπει τη ζωή και τον έρωτα σαν παιχνίδι, ίσως οι παρακάτω στίχοι να έχουν ιδιαίτερο νόημα:
«Παιξ' τα όλα για όλα εδώ
το αξίζεις,
το αξίζω κι εγώ...
Σαν παιχνίδι μόνο αξίζει η ζωή
σαν ταξίδι που θα πάμε μαζί
παίξε λίγο δίχως ενδοιασμούς
δεν θα φύγω, δεν σ 'αφήνω, μ' ακούς;»
Αφιερωμένο λοιπόν το τραγούδι «Θάρρος ή αλήθεια» του Μιχάλη Χατζηγιάννη, για το ζώδιο που δίνει πάντα πολλές υποσχέσεις…

ΚΑΡΚΙΝΟΣ
Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ μπορεί να δει κάτι από τη νοσταλγία για τις παλιές του αγάπες στους στίχους:
«Και σε μια άλλη ζωή θα ήμουν το κορίτσι σου
Κρατάμε όλες μας τις υποσχέσεις, να είμαστε εμείς ενάντια στον κόσμο
Και σε μια άλλη ζωή θα σε έκανα να μείνεις
Έτσι δεν χρειάζεται να πω ότι ήσουν εκείνος που έφυγε
Εκείνος που έφυγε»
Το τραγούδι «The One That Got Away» της Katie Perry αφιερώνεται σε όσους, Καρκίνους και μη, αναζητούν την απάντηση στο αιώνιο ερώτημα «τι θα γινόταν αν…;»

ΛΕΩΝ
Ακόμα και ένας ΛΕΩΝ μπορεί να ερωτευτεί τόσο, που να νιώσει όπως περιγράφουν οι στίχοι:
«Δεν μπορώ να κερδίσω, δεν μπορώ να βασιλέψω
Ποτέ δεν θα κερδίσω αυτό το παιχνίδι
Χωρίς εσένα, χωρίς εσένα
Είμαι χαμένος, είμαι μάταιος
Ποτέ δεν θα είμαι ο ίδιος
Χωρίς εσένα, χωρίς εσένα»
Αλλά μέχρι να βρει το θάρρος να το πει, το λέει για λογαριασμό του ο David Guetta με το αφιερωμένο στα Λιοντάρια «Without You».
ΠΑΡΘΕΝΟΣ
Ο ΠΑΡΘΕΝΟΣ μπορεί να βρει κάτι από τον εαυτό του στους στίχους:
«Εξίσωση ζωής η νοσταλγία,
κι εγώ στιγμές μαζί σου νοσταλγώ
Μα έχω ξαναδεί την ιστορία,
γι’ αυτό λοιπόν κακία δεν κρατώ
Καλή καρδιά, αγάπη μου γλυκιά,
κοίτα που δεν μας βγήκε τελικά
Ειλικρινά πονάει η μοναξιά,
μα εσύ να είσαι καλά»

 
Στο ζώδιο που ξέρει να αποχωρεί αξιοπρεπώς , ή τουλάχιστον αυτό θέλει να δείχνει, αφιερώνουμε το «Καλή καρδιά» με τον Νίκο Οικονομόπουλο.
ΖΥΓΟΣ
Ο ΖΥΓΟΣ ερωτεύεται μερικές φορές με τόσο πάθος και συναισθηματική εξάρτηση που φοβάται και ο ίδιος τον εαυτό του:
«Θα μαζέψω τα κομμάτια
ένα ένα με τα χέρια,
το όνομα, το άρωμα, το άγγιγμα,
τα άστρα μου, τα κάστρα μου
στα ξαναδίνω.
Κράτα με, κράτα με
να μη γυρίσω,
διώξε με, κάνε με
να σε μισήσω,
στην πόρτα σου έρχομαι
και θα λυγίσω,
κάνε να μην σ' αγαπήσω».
Έτσι, μπορεί να νιώσει ότι τον εκφράζουν οι παραπάνω στίχοι από το τραγούδι του Σάκη Ρουβά «Κάνε να μη σ’ αγαπήσω» που του αφιερώνουμε.
ΣΚΟΡΠΙΟΣ
Σε έναν ΣΚΟΡΠΙΟ, που βιώνει τον έρωτα στο έπακρο με τις όμορφες και άσχημες πλευρές του, ίσως οι ακόλουθοι στίχοι να μιλήσουν διαφορετικά:
«Αισθάνεσαι χωρίς ελπίδα, σαν τίποτα να μη σε σώζει
Και όταν τελειώσει και έχει φύγει
Σχεδόν εύχεσαι να μπορούσες να είχες πίσω όλα τα άσχημα πράγματα
Για να μπορείς να έχεις και τα ωραία
Κίτρινα διαμάντια στο φως
Τώρα στεκόμαστε πλάι πλάι
Καθώς η σκιά σου διασχίζει τη δική μου
Αυτό που χρειάζεται να ξαναζωντανέψω»
Είναι από το «We Found Love» της Rihanna, που αφιερώνεται σε όσους θέλουν μόνο έντονα πάθη.
ΤΟΞΟΤΗΣ
Ο αισιόδοξος και ερωτικός ΤΟΞΟΤΗΣ είναι από εκείνους που ξέρουν να ζουν:
«Σάββατο βραδιά γιορτής
Όλοι άρχισαν να χορεύουν
Το πιο καυτό κορίτσι στο χώρο πέρασε δίπλα μου
Οπότε βρήκα τα κότσια και ξεκίνησα να λέω
Θα με σκοτώσεις με αυτόν τον τρόπο
Αχ, όταν τα χέρια μου σε αγγίζουν
Αχ, αχ, όταν τα χέρια μου σε αγγίζουν»

 
Του αφιερώνουμε ένα από τα πιο κεφάτα και …ξεσηκωτικά χιτ της εποχής, το «Ai se eu te pego» με τον MichelTelo, απ΄όπου και οι παραπάνω στίχοι.
ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Ο ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ, έχοντας …φάει με το κουτάλι τα κυνήγι της επιτυχίας, ίσως να αισθάνεται μερικές φορές πως οι παρακάτω στίχοι γράφτηκαν γι’ αυτόν:
«Μου ‘λέγαν πάντα πρέπει να 'μαι δυνατός
στο κάθε χτύπημα απλά να υπομένω
και γω ψιθύριζα δεν είμαι πια μικρός
καταλαβαίνω καταλαβαίνω
Καταλαβαίνω πίστεψέ με τι συμβαίνει
κι όμως φοβάμαι την αλήθεια να σου πω
Μαρία, είν' η ζωή μια μπερδεμένη ιστορία
όλα σωστά μα βγαίνουν λάθος στην πορεία
μα η αγάπη για να σωθούμε είναι η μόνη ευκαιρία».
Στους ερωτευμένους και μη Αιγόκερους, λοιπόν, αφιερώνουμε τη «Μαρία» με τον Γιάννη Πλούταρχο.
ΥΔΡΟΧΟΟΣ
Για τον ΥΔΡΟΧΟΟ που δεν παγιδεύεται στο παρελθόν, μπορεί να λένε κάτι περισσότερο οι στίχοι:
«Σε κυνήγησα, σε απείλησα τα όρια ξεπέρασα.
Παρακάλεσα, το προσπάθησα κι όμως πάλι σ' έχασα.
Μα ήρθε ένα πρωί που για μια στιγμή συνειδητοποίησα ότι ξαφνικά…
Μου 'χεις περάσει δεν νιώθω άλλο πόνο
μου 'χεις τελειώσει απλά σ' ενημερώνω.
Πέρασα δύσκολα αλλά όλα είναι θέμα χρόνου τελικά
και τώρα να 'μαι σχεδόν δεν σε θυμάμαι»
Η Δέσποινα Βανδή τραγουδάει για λογαριασμό των απανταχού Υδροχόων «Μου’ χεις περάσει».
ΙΧΘΕΙΣ
Για έναν ΙΧΘΥ το πιο ασφαλές καταφύγιο βρίσκεται πάντα μέσα του:
«Η ζωή συνεχίζεται
Γίνεται τόσο βαριά
Ο τροχός σπάει την πεταλούδα
Κάθε δάκρυ, ένας καταρράκτης
Στη νύχτα, τη νύχτα με την καταιγίδα
Έκλεινε τα μάτια της
Στη νύχτα, τη νύχτα με την καταιγίδα
Πετούσε μακριά
Και ονειρευόταν τον παρά-παρά-παράδεισο
Παρά-παρά-παράδεισο…»
Οι Coldplay τραγουδούν «Paradise» για τους Ιχθείς και για όλους τους αθεράπευτα και αμετανόητα ονειροπόλους.

blank




Share on Google Plus

Σχετικά με το Down Time

Το Down Time - Free on line magazine σε ένα blog που αγαπά τα όμορφα πράγματα! Σε αυτό το blog δεν θα βρείτε τίποτα αρνητικό! Αν θέλετε να προτείνετε κάτι για να μοιραστούμε με την παρέα του Down Time - Free On line Magazine, μην διστάσετε! Στείλτε τις προτάσεις σας. Και να θυμάστε να περνάτε καλά, ό,τι κι αν κάνετε!