Τα πιο δημοφιλή "λευκά" ψέμματα!!!

Ψέματα
Έχετε σκεφτεί ποτέ ποιο είναι το συνηθέστερο ψέμα που λέτε καθημερινά; Πάντως, σύμφωνα με έρευνα που έγινε στη Βρετανία, την πρώτη θέση κατακτά η φράση «συγγνώμη, δεν έχω σήμα», όταν κάποιος θέλει να αποφύγει ένα τηλεφώνημα.
Η έρευνα αποκαλύπτει ακόμα ότι ένας Βρετανός λέει καθημερινά κατά μέσο όρο τέσσερα ψέματα και 1.500 το χρόνο. Σχεδόν το 1/6 των ανδρών παραδέχεται ότι λέει ψέματα στη σύντροφό του, τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα.
Δεύτερο στην κατάταξη ψέμα είναι το «δεν έχω μετρητά επάνω μου» και ακολουθεί το «δεν έχω τίποτα – είμαι καλά», που λέγεται κυρίως από γυναίκες. Στις θέσεις από 4-10 συναντάμε τα εξής ψέματα:
- Είσαι υπέροχος/η
- Χαίρομαι που σε βλέπω
- Θα σου δώσω δαχτυλίδι
- Είμαστε μόνο φίλοι
- Πρέπει να συναντηθούμε σύντομα
- Είμαι ήδη καθ΄οδόν
- Όχι, ο πισινός σου δε φαίνεται μεγάλος


Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο πατήστε Like, ή/και κοινοποιήστε το στους φίλους σας στο facebook ή/και στο twitter 

Πηγή: Zougla.gr via otherside.gr
Share on Google Plus

Σχετικά με το Down Time

Το Down Time - Free on line magazine σε ένα blog που αγαπά τα όμορφα πράγματα! Σε αυτό το blog δεν θα βρείτε τίποτα αρνητικό! Αν θέλετε να προτείνετε κάτι για να μοιραστούμε με την παρέα του Down Time - Free On line Magazine, μην διστάσετε! Στείλτε τις προτάσεις σας. Και να θυμάστε να περνάτε καλά, ό,τι κι αν κάνετε!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...