Ειδήσεις σε τίτλους: Το "Αμερικανάκι" της κυβέρνησης


Ο αρθρογράφος του guardian την χαρακτηρίζει "ανερχόμενο αστέρι" της ελληνικής κυβέρνησης, ενώ γίνεται αναφορά στις σπουδές και την καριέρα της. 
"Για Ελληνίδα πολιτικός, μιας κυβέρνησης που έχει λάβει τα σκληρότερα μέτρα στην ιστορία της χώρας, δεν μοιάζει τόσο Ελληνίδα" αναφέρει χαρακτηριστικά.
Στην παρατήρηση του δημοσιογράφου ότι έχει πολλούς υπολογιστές της Apple στο γραφείο της εκείνη απαντά: "Αυτό συμβαίνει επειδή δεν είμαι Ελληνίδα. Είμαι Αμερικανίδα", φαίνεται να είπε η κυρία η κ. Έλενα Παναρίτη, η οποία διαψεύδει τη "δήλωσή" της στην εφημερίδα
Guardian. Στο capital.gr διαβάσαμε (μεταφρασμένη) την επιστολή που έστειλε προς το guardian. Διαβάστε μέρος της επιστολής "Στο εν λόγω δημοσίευμα, μου αποδίδεται εσφαλμένα η δήλωσε ότι «δεν είναι Ελληνίδα, αλλά Αμερικανίδα». Κάτι τέτοιο δεν ειπώθηκε ποτέ από μένα. Αυτό που ειπώθηκε στην πραγματικότητα είναι ότι έχω ζήσει επί σειρά ετών στις ΗΠΑ και ότι οι υπολογιστές μου αγοράστηκαν εκεί. Ως Βουλευτής του Ελληνικού Κοινοβουλίου, δεν θα περιέγραφα ποτέ τον εαυτό μου ως μη Ελληνίδα, πόσο μάλλον όταν με την ιδιότητά μου αυτή, παραχωρώ συνέντευξη σε ανταποκριτή ξένου εντύπου."


πληροφορίες από news247.gr και capital.gr
Share on Google Plus

Σχετικά με το Down Time

Το Down Time - Free on line magazine σε ένα blog που αγαπά τα όμορφα πράγματα! Σε αυτό το blog δεν θα βρείτε τίποτα αρνητικό! Αν θέλετε να προτείνετε κάτι για να μοιραστούμε με την παρέα του Down Time - Free On line Magazine, μην διστάσετε! Στείλτε τις προτάσεις σας. Και να θυμάστε να περνάτε καλά, ό,τι κι αν κάνετε!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...