Ώρα για φλερτ: 10 ατάκες που θα σε στείλουν :-)))



- Γεια σου. Σε έχω ξαναδεί στο μπαρ απέναντι είμαι σίγουρος.
- Ναι, για αυτό σταμάτησα να πηγαίνω εκεί.

- Γεια σου! Είμαι εκατομμυριούχος!
-Γειά σου! Δουλεύω για την εφορία. Τι καλά που γνωριστήκαμε!

- Γεια… Παρατήρησα ότι με κοιτάζεις.
-Όχι, λάθος κάνεις. Τον φίλο σου κάρφωνα.


- Μωρό μου, που ήσουν όλη τη ζωή μου;
- Το πρώτο μισό της ζωής σου δεν είχα γεννηθεί καν.

- Θα ήθελα πολύ να πάρω το τηλέφωνό σου…
- Είναι στον χρυσό οδηγό.
- Ναι, αλλά δεν ξέρω το όνομα σου.
- Μην ανησυχείς. Κι αυτό είναι στον χρυσό οδηγό.

- Είναι ελεύθερη αυτή η θέση;
- Ναι, και αν καθίσεις δεν θα είναι πια.

- Σπίτι σου ή σπίτι μου;
- Και τα δύο. Εσύ σπίτι σου κι εγώ σπίτι μου.

- Εεεεε… η αλήθεια είναι ότι δεν έχω καμιά καλή ατάκα να σου πω!
- Τέλεια! Συνέχισε έτσι!

- Ουάου, είσαι ψηλή!
- Ουάου είσαι τάπας! Τα λέμε!

- Μποντ. Τζέιμς Μποντ.
-Χάσου. Άντε χάσου. 



+ Bonus για αντεπίθεση…
- Γεια, θες να σε κεράσω ένα ποτό;
- Όχι, ευχαριστώ.
- Μην ευχαριστείς εμένα. Τον Θεό να ευχαριστήσεις που επιτέλους κάποιος σε ρώτησε. 



πηγή:απόσπασμα από  inout.gr
Share on Google Plus

Σχετικά με το Down Time

Το Down Time - Free on line magazine σε ένα blog που αγαπά τα όμορφα πράγματα! Σε αυτό το blog δεν θα βρείτε τίποτα αρνητικό! Αν θέλετε να προτείνετε κάτι για να μοιραστούμε με την παρέα του Down Time - Free On line Magazine, μην διστάσετε! Στείλτε τις προτάσεις σας. Και να θυμάστε να περνάτε καλά, ό,τι κι αν κάνετε!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...